freedom island

2 girls in love…

Μαμα, ειμαι λεσβια.

Queen – Bohemian Rhapsody

δεν συζητησα ποτε με τους γονεις μου για τα ζητηματα ερωτικου και σεξουαλικου ενδιαφεροντος που προεκυπταν στη ζωη μου καθως μεγαλωνα. μια ζωη εκανα αυτο που μου ελεγε το μυαλο η η καρδια μου, ή τελος παντων κατι μεσα μου μου ελεγε τι να κανω καθε φορα που αισθανομουν κατι. δεν ηταν πολλες οι φορες αυτες… μετρημενες στα δαχτυλα για τα αγορακια και πολυ νωρις επαψαν και αυτα να με ενδιαφερουν γενικα. τελευταια φορα που ας πουμε πως ερωτευτηκα αντρα ηταν λιγο πριν κανω ερωτα για πρωτη φορα. και αυτο τελειωσε καπου εκει. οχι γιατι με απερριψε ή οτι επαιξε καποιο τετοιο σκηνικο. καθολου. απλα μετα την πρωτη μου φορα καταλαβα πως το αντρικο σωμα δε με ελκυει. καπου εκει ειχα αρχισει να καλλιεργω μεσα μου και την ιδεα της ομοφυλοφιλικης ερωτικης επαφης. στο περιβαλλον μου, αμεσα, δεν ειχα καμια και κανεναν γνωστο. συζητωντας το με μια, οχι και τοσο στενη, φιλη μου μου ειπε πως γνωριζει μια κοπελα στην ηλικια μου που ειναι λεσβια. η γνωριμια αυτη με αδηγησε στα gay μαγαζια της θεσσαλονικης. εκει ειδα και γνωρισα πολυ ή λιγο κοσμο, με ειδαν και τους ειδα, μεθυσα, συρθηκα, νομισα πως ερωτευτηκα, τσατιστηκα, ξενερωσα… για 2 χρονια περιπου η μονη εξοδος που νοουνταν ηταν σε gay μαγαζια…
καποια στιγμη συνειδητοποιησα πως αν θελω να γνωρισω καποια και να την ερωτευτω δε θελω να μου συμβει εκει μεσα. ειναι ενα περιβαλλον, που, οπως το βιωσα εγω, επικρατει η καυλα, ο ποθος, και ως προς αυτο ειναι μια χαρα, εξυπηρετει τον σκοπο του. εμενα ομως πλεον δεν με καλυπτε. και αποσυρθηκα… (ναι, ακριβως, οπως τα αυτοκινητα…)
δε θυμαμαι για ποσο, παντως περασα σε μια φαση… ανομβριας… πολυ διαβασμα, κλπ…καφεδες και σινεμα, καθαρα στρεϊτ καταστασεις.
μεσολαβησαν ενα μεταπτυχιακο στο εξωτερικο, μια επιστροφη στην ελλαδα, μια (ψιλη) καταθλιψη, ενα προβλημα υγειας του πατερα μου. πολλα δυσκολα και μαζεμενα. και γω κλεισμενη στο σπιτι, διαβασμα, σερφαρισμα (να ζησει το ιντερνετ!) και διαλογισμος σε επιπεδο ζεν :-D
και μετα?
μετα ηρθε ο ερωτας! ναι ναι! με τα ολα του! με γραμματα (e-mail για την ακριβεια!) , με λουλουδια, με βολτες, με εκδρομες, με ταξιδια… πολυχρωμος και παναλαφρος.
ο ερωτας, η λενα μου…
που με στηριξε οταν μου την πεσανε ολοι οταν θελησα να πατησω στα ποδια μου. που μου εμαθε να λεω την αληθεια και να μη φοβαμαι για το τι θα ακολουθησει. που μου κραταει το χερι καθε μερα. που με φροντιζει.
χωρις να το ζητησει αμεσα, με τη σταση της με εβαλε σε σκεψεις.
οπως ειπα στη αρχη ποτε δεν ειπα στους γονεις μου τι κανω στο κρεββατι μου. το τελευταιο διαστημα ομως, αρχισαν να γινονται πιεστικοι και να ρωτανε για τη σχεση μας… και να επιμενουν. και εκει κολωσα…για λιγο…
την τελευταια φορα, πριν μερικες εβδομαδες, που ανεβηκαμε θεσσαλονικη και μετα απο μια μινι συγκρουση με τη μαμα μου, της ειπα πως εχω σχεση με τη λενα και να σταματησει να με ρωταει αν γνωρισα κανεναν “καλο” στην αθηνα.
και αυτο γιατι πραγματικα αισθανθηκα ασφαλης.
πως εχω διπλα μου καποια που με αγαπαει, καποια που δε φοβαται να με εχει διπλα της, καποια που ειναι περηφανη για μενα και γω γι αυτην.
καποια που με κανει ευτυχισμενη 24/7.
καποια που με αγαπαει για ολα οσα ειμαι και παρολα οσα ειμαι.
και αυτο ειπα στη μαμα μου.
και το καταλαβε.
και το δεχτηκε.
χωρις εξηγησεις.
χωρις αντιρρησεις.
και την ευχαριστω γι αυτο.
παρα τις κοντρες μας, και παρα το οτι δεν την εκτιμαω καθολο (προσωπικα) αυτην την φορα μου εβαλε τα γυαλια.
για πρωτη φορα συμπεριφερθηκε ωριμα.
μολις κλεισαμε το τηλεφωνο.
μου ειπε πως ειχε κλεισει η φωνη της για μια εβδομαδα και πως ο γιατρος της ειπε πως ειτε ειναι ψυχολογικο, ειτε συνεβη λογω καποιας εντασης που περασε προσφατα.
τη σκεφτομαι να σκεφτεται για πρωτη φορα σοβαρα.
πως υπαρχω. ολοκληρη. οχι πια παιδακι.
γυναικα. και λεσβια.

Χριστιανα

57 Comments»

  geonurse wrote @

Μπράβο σου! Πολύ θαρραλέο! Σας διαβάζω συχνά και μου αρέσει πολύ το blog σας. Συνεχίστε απτόητες!
geonurse

  άννα wrote @

είναι 17 χρονών και μέχρι τώρα πίστευα πως είμαι straight. τελευταία όμως έχω αρχίσει να αμφιβάλλω (ειδικά μετά από το τελευταίο μου αγόρι που με φιλούσε και δεν ένιωθα τίποτα). το πρόβλημα είναι πως οι γονείς μου είναι πολύ συντηρητικοί και δε ξέρω πώς να το χειριστώ. δε ξέρω καν πώς θα γνωρίσω άλλες κοπέλες για να βεβαιωθώ για τα αισθήματά μου… όλοι γύρω μου είναι straight και βλέπουν τους gay ως προβληματικούς… ήθελα μόνο να πω συγχαρητήρια για το ποστ γιατί με κάνει χαρούμενη να βλέπω αγαπημένα ζευγάρια. είτε straight είτε gay, δεν έχει σημασία. η αγάπη είναι αγάπη.

  Jay wrote @

8 sou proteina na koita3eis ta online dating sites. Mporei n mhn gnwriseis prosopika kamia, alla toulaxiston 8 mporeis n milhseis gia to ti se problhmatizei. Love knows no gender. Mhn anusoixeis gia to ti lene oi alloi. Ws pros tous goneis sou, mila tous gia diafora 8emata opws; Ti 8 kanate an upo8etika milwntas, hmoun omwfulofilh?
Mila ts oti oloi exoun dikaiwmata. Siga siga…mhn to trexeis…
Elpizw na boh8hsa

  anastasia wrote @

k ego ime lesvia ime 17 k eho pai m arketa koritsia i mana m otan t ihe mathi konteve n pathi sok giati m ide m t kopela sto krevati ahhhhh!!!! trelo kinigito m ihe kani i mana m

  christiana wrote @

@ geonurse _ σ’ ευχαριστω!
δεν πιστευω, παντως, πως ειναι θαρραλεα κινηση.
ειναι απλα ειλικρινεια και αληθεια.
και διαθεση για αποδοχη.
καλο σου βραδυ!
και να μας ερχεσαι :-)

  salepi wrote @

ena mpravo kai apo mena, kyriws gia to after. Ayto me thn kleisth fwnh…Den kserw pws to antimetopises ayto, alla gia na eisai edw kai na grafeis mallon kala ola.
h8ela kairo na sas rwthsw gia ayto, gia tous goneis sas

  lenaki wrote @

@ salepi
το ψυχοσωματικα είναι το πρώτο δείγμα ότι κάποιος έχει να “διαχειριστεί” κάτι.
η μαμα της Χριστιάνας δεν έπαθε αφωνια για το οτι η Χριστιανα ειναι λεσβια. Το “τι” είναι η κόρη της το ήξερε. Χαζή δεν είναι. Απλά ποτέ τα σεξουλικά ζητήματα δεν συζητήθηκαν. Ακόμα και αν η Χριστιάνα ήταν str8 και έλεγε στη μαμά της ότι συγκατοικεί με τον τάδε πάλι ψυχοσωματικά θα είχε η μαμά της…. αυτο που καλείται να συνειδητοποιήσει η μαμά της ειναι οτι η κορη της δεν ειναι παιδι εδω και πολλα χρονια τωρα.
Το να συνειδητοποίησει κάποιος ότι το παιδί του δεν είναι 5χρονο πια και έχει σεξουαλικούς συντρόφους και ενεργή σεξουαλική ζωη είναι κάτι που όλοι οι γονείς καλούνται να διαχειριστούν. Άλλοι παθαίνουν αφωνία άλλοι αντιδρούν. Άλλοι γονεις (ευτυχως) απλά έχουν συζητήσει με το παιδί τους και αυτό είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στο κόσμο. Οι δε σεξουαλικες σχεσεις των παιδιων δεν ειναι θεμα ταμπου αλλα κατι που μπορει να συζητιεται με τους γονεις.

  salepi wrote @

“Ακόμα και αν η Χριστιάνα ήταν str8 και έλεγε στη μαμά της ότι συγκατοικεί με τον τάδε πάλι ψυχοσωματικά θα είχε η μαμά της….”

ekei mallon 8a xe pio xarwpa psyxoswmatika. Katalavainw ti les fysika…alla exw dei kai antidraseis pou den aforousan mono to seksoualiko ths ypo8eshs san genikothta oso to omofylofiliko…to opoio sigoura einai poly megalytero sok.
Skepsou oti polloi goneis de to vlepoun oute prin kai apla tous skaei san keramida kai ginontai evalwtoi.

kai gw mazi sou genika fysika sto ti prepei na kanoun oi goneis, alla h pragmatikothta ligo apexei.
Mpravo eitherway gia ta kouragia

  lenaki wrote @

Και για οποιον λεει απο μεσα του “τι λεει καλε αυτή …ποιος γονιος συζηταει στην ελλαδα με το παιδι του για τους γκομενους/ες του/της….” απλα να σας συστήσωδύο υπέροχους γονεις… της φίλης μου της Μ. Ναι υπαρχουν και καλοί γονείς σε αυτό τον κόσμο.

  lenaki wrote @

@salepi

Πίστεψε με …δεν θα είχε “χαρωπα” ψυχοσωματικά.
Εδώ είχε ψυχοσωματικα γιατί η Χριστιάνα πήγε να κάνει μεταπτυχιακό και έφυγε από το σπίτι το πατρικό. Και η Χριστιάνα τότε ήταν 25 χρονών άνθρωπος. Πίστεψε με. Όταν δεν θέλουν οι γονείς να δεχτούν και να σεβασοτύν τις επιλογές σου…τα ψυχοσωματικά κάνουν πάρτι. Εδώ η δική μου είχε ψυχοσωματικά γιατί πίστευε ότι΄”κάτι παίρνω” και ότι το lifestyle μου δεν είναι “καλό” γιατί είχα επιλέξει να κάνω αθλητισμό από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.

  salepi wrote @

kanoun parti…pou katalhgoun arage?

  lenaki wrote @

@σαλεπι

και ναι…. οι γονείς γνωρίζουν αν το παιδί τους είναι gay ή όχι από τότε που περπατάει και πάει σχολείο… απλά δεν θέλουν να το δεχτούν…

  lenaki wrote @

που καταλήγουν σαλεπι μου?

ή τα λύνεις με τη βοηθεια γιατρού ή κλείνεις τα μάτια και κάνεις την στρουθοκάμηλο και τα κουβαλάς μια ζωή….

  salepi wrote @

giatros…you see? gia mia straight sygkatoikhsh de 8a xreiazotan giatros, giati 8a yphrxan oi geitones, oi files, oi syggeneis, oloi 8a legan mia kouventa oloi mazi ston evalwto gonea gia to fysiologiko ths katastashs kai 8a to ksepernouse.
enw sthn periptwsh ths omofylofilias ayto pou exw katalavei einai oti o megalyteros fovos twn gonewn einai na mh to ma8oun oi alloi.
strou8okamhlismos sto megaleio tou indeed.

epeishs mia genikh kouventa (gia ta speedakia pou eipes) an o gonios den empistevetai to paidi tou kanei megalo kako kai ston eayto tou kai sto idio. Oi fovoi twn goniwn enisxyontai me tis meshmerianes ekpompes kai tous xardavelides…egw ayto exw na pw…na mazeytoume na kanoume mia genikh parathrhsh sto ESR pou tous bob tous sfouggarakides kai afhnei pseytopsyxolodhmosiografiskous na diamorfwnoun empeiries.

ayta..
paw na kanw kamia douleia twra :)

  salepi wrote @

ennoeitai ESR=”ERS pou ta vazoun me tou bob tous sfouggarakides…”
h viasynh milhse

  lenaki wrote @

@σαλεπι
ας παρουμε τους str8…..
σαλέπι μου έχεις σκεφτεί πόσοι γονείς με str8 παιδιά δεν εγκρίνουν τις “γκομενικές” επιλογές και κάνουν το βίο αβίωτο για τις νύφες και τους γαμπρούς που δεν γουστάρουν??

αν τον/την “πάρεις” θα πεθάνω και τέτοια??? “θα σε αποκληρώσω” και δεν συμμαζεύεται? “Και η γειτόνισσα ξέρεις τι μου είπε έχει για τον τάδε που μου κουβάλησεις?”….. κτλ …κτλ

Το να ζητήσεις βοήθεια από γιατρό είναι το καλύτερο από το να συμβουλεύει η κυρία γειτόνισσα. Αυτό αν ξεπερνούσαμε στην Ελλάδα πολλά θα ήταν καλύτερα.

  πετρούλα wrote @

Χριστιάνα ήταν μια πολύ γενναία πράξη που λίγοι θα έκαναν… δείχνει μεγάλη δύναμη

  et go home wrote @

Και γω θα συμφωνήσω με όσους μίλησαν για γενναιότητα, θέλει κότσια και για να το πεις και για να το υποστηρίξεις.
Όσο για τους γονείς που δεν εγκρίνουν τις γκομενικές σχέσεις των str8 παιδιών τους καιρό έχω να ακούσω κάτι τέτοιο. Είναι τέτοια η απελπισία του έλληνα γονιού για εγγόνι και στεφάνι που παραβλέπει (σχεδόν) τα πάντα- εκκτός από το φύλο βεβαίως βεβαίως…

  lenaki wrote @

@ΕΤ

et μου μια ερώτηση….
και εγγόνι με μπαμπά μαύρο?
ή εγγόνι με μαμά αλβανίδα?
ααα…ναι… και να παντρευτεί ο κανακάρης ….διαζευγμένη με παιδί/α?
να παντρευτεί η κόρη το μπουμπούκι ….50άρι…?
εε? λες να μην φέρουν αντιρρήσεις οι γονείς με str8 παιδιά εε? γιατί εγώ άλλα ακούω….

  et go home wrote @

Τώρα με τα τα παραδείγματα αυτά, μόνο το εξής μπορώ να πω: τι νομίζεις ότι θα προτιμούσε ένας γονέας, την κόρη του με την Αλβανίδα ή το γιό της??? Την κόρη της με τον μαύρο ή το γιό της? Η ακόμα καλύτερα, την κόρη της με τη φίλη της του ίδιου κοινωνικο-οικονομικού επιπέδου ή την κόρη της με τον Αλβανό single father?

  geonurse wrote @

…δεν μπορώ να κακολογήσω μόνο τους γονείς για την δυσκολία κατανόησης της ομοφυλοφιλίας. Πιστεύω πως ειδικά για τους Έλληνες γονείς τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα. Αν σκεφτούμε πως σε κοινωνίες , χώρες που τα ΜΜΕ είναι φιλικά με τους LGBT γίνεται τελικά και η κοινωνία φιλική με τα LGBT άτομα, τότε καταλαβαίνουμε το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε ακόμα εδώ. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την κατάσταση της ομοφυλοφιλίας πριν 15 περιπου χρόνια στην Γερμανία. Τα πράγματα δεν ήταν και τόσο θετικά. Τα ΜΜΕ και ειδικά η τηλεόραση όμως έπεξαν και παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αλλαγή αυτής της στάσης. Πέραν του ότι προβάλονταν και προβάλονται ταινίες με ομοφυλόφιλο περιεχόμενο υπάρχουν καθημερινά γερμανικά σήριαλ στα οποία πάντα υπάρχουν ομό ήρωες. Κανείς από τους πολιτικους δεν τολμά (ακόμα κι αν το σκέφτεται) να πει κάτι αρνητικό για τους ομό. Ο δήμαρχος του Βερολίνου έκανε το outing στην προεκλογική του εκστρατεία πριν 6-7 χρόνια. Ο διοικητής του κρατιδίου του Αμβούργου είναι επίσης out όπως και ο αρχηγός των Φιλελευθέρων. Πριν τρεις εβδομάδες ίσως η πιο επιτυχημένη πολιτική αναλύτρια και δημοσιογράφος της Γερμανίας έκανε το outing της. Η μητέρα μου στην Ελλάδα δεν έχει δυστυχώς την δυνατότητα να ζήσει όλο αυτό το θετικό κλίμα υπερ των ομοφυλόφιλων. Ίσα ίσα θα την ρωτήσουν εκατό φορές γιατί δεν παντρεύομαι και η ίδια δεν θα έχει ένα πρότυπο που θα την βοηθήσει να πει “η κόρη μου είναι σαν την τάδε και αυτό είναι εντάξει”
geonurse

  lenaki wrote @

et μου εσύ είπες ότι έχεις καιρό να ακούσεις : “για τους γονείς που δεν εγκρίνουν τις γκομενικές σχέσεις των str8 παιδιών τους”…. και εγώ σου ανέφερα παραδείγματα από το συγκενικό και φιλικό μου περιβάλλον όπου οι γονείς str8 παιδιών φέρουν αντιρρήσεις και αντιδρούν για τις σχέσεις των παιδιών τους.

  et go home wrote @

Αυτό που σου είπα είναι ότι δεν είχα στο μυαλό μου τέτοια παραδείγματα-.
Προφανώς και οι γονείς πάντα θέλουν αυτό που νομίζουν καλύτερο για τα παιδιά τους- οπότε και σε ετερο σχέσεις το γαμπρό/ νύφη τους φαντάζονται κάπως.
Το τελευταίο ερώτημα παραμένει για μένα: ομοφυλόφιλο παιδί με αποδεκτό ταίρι ή ετερο παιδί με προβληματικό ταίρι? Έχετε υπόψη σας τι θα διάλεγαν?

  lenaki wrote @

Μπορώ να σου απαντήσω για τους δικούς μου γονείς. Θέλουν να είμαι καλά και ευτυχισμένη. Ανεξαρτήτως φύλου/οικονομικής κατάστασης/ηλικίας κτλ κτλ του/της συντρόφου μου.
Εσένα οι δικοί σου γονείς τι θα προτιμούσαν?

  et go home wrote @

Έλα ντε, σηκώνει ερώτηση…
Η απάντηση βεβαια ειναι του στυλ “να είσαι ευτυχισμένη παιδί μου, αρκεί να ακολουθήσεις την κάτωθι συνημμένη συνταγή ευτυχίας” (ακολουθεί χαμόγελο colgate, συνημμένο και αυτό )

  salepi wrote @

geonurse kapou ekei to phgaina kai gw me to ERS. Symfwnw me osa les..Kai den ta vazw MONO me tous goneis, giati pistevw oti kai aytoi ayto pou fovountai perissotero einai o ratsismos pou 8a fane kai oi idioi kai to paidi tous aptous allous. Se mia pio eley8erh koinwnia fysika kai 8a eixan ligotero provlhma (ektos an milame gia 8rhskolhpta pragmata pou den yparxei “giatreia”)

et kai gw pistevw oti 8a tan xilies fores kalytero gia tous goneis na eisai eterofilofylos kai xwris na egkrinoun to tairi sou para omofilofylos kai me kalo (gia ekeinous) an8rwpo dipla sou.
Thats the way it is gia thn pleiopshfia.

twra fysika kai yparxoun kai kalytera paradeigmata

  GordonGR wrote @

Μπράβο κορίτσια. Σᾶς διαβάζω συχνὰ ἀλλὰ γράφω σπάνια, ὅμως σᾶς χαίρομαι πολύ :)

  deeona wrote @

Ενα μπραβο και απο μενα. Και ενα aaaawww για το υπολοιπο ποστ.
Αχ, ερως. :)

  lan wrote @

αχχχχχχχχχχχχχ!ζορι η κατασταση

  christiana wrote @

@Ian _ δεν ειναι πια τοσο ζορι…
τα περισσοτερα ειναι στο μυαλο μας …

  lan wrote @

μερικες φορες ομως υπαρχουν χαωδης διαφορες μεταξυ του τροπου σκεψης των ανθρωπων…

  lenaki wrote @

Ιαν ριξε μια ματια εδω….
https://freedomisland.wordpress.com/2008/02/25/mum-im-gay/

άλλωστε το να είσαι ομοφυλόφιλος δεν έχει να κάνει με τρόπο σκέψης… ούτε προσπαθούμε να πείσουμε κανένα να αλλάξει τον τρόπο σκέψης του…

η αποδοχή της διαφορετικότητας είναι το ζητούμενο….
και είναι περα από χρωμα/φυλο/θρησκεία/ κτλ κτλ….

  lan wrote @

μερικές φορές απλά τρελαίνομαι με όλες αυτές τις αντιλήψεις…αλλά το ξεπερνάω!!!

Υ.Γ.είμαι και αριστερόχειρας….

  lenaki wrote @

xaxaxaxaxa…. :-)

  lan wrote @

δεν υπαρχει σωτηρίααααα!!!

  lan wrote @

ναι σου λέω……..

  Γαλάτεια wrote @

Είμαι str8 και δεν έχει καμία σημασία αυτό.Είσαι ομοφυλόφιλη και δεν έχει επίσης καμία σημασία.
Σου βγάζω το καπέλο γιατί είσαι αληθινή!
Σου ‘χουν συμβεί πολλά φαίνεται,σε νιώθω,έχω ζήσει παρόμοια θέματα με γονείς και αρρώστειες και άγχη,αλλά εγώ τελικά δεν βρήκα το χαμένο μου κομμάτι (και στο δικό μου blog σ’αντίθεση με σένα,με σχολιάζουν σαν “EMO” μπουχαχαχαχαχα)!
Εσύ,καλύτερα εσείς,βρήκατε τον έρωτα και αυτό είναι πανέμορφο και μέσα από αυτόν μπορείτε να γιατρέψετε κάθε πληγή!Μπράβο!
Σας εύχομαι μέσα απ’τα βάθη της ψυχής μου,να είστε πάντα καλά!(Και μαζί!!!)

  00 wrote @

Ένα έχω να πώ, αυτό το coming out της Χριστιάνας μου θύμησε την Carmen στο The L Word όταν είπε στην μητέρα της οτι είναι gay μπροστά σε όλο το σόι… Τρελαίνομαι να βλέπω τιις φάτσες τους όταν ακούνε τη φράση: “No mum, I’m her girlfriend!” απο τη Sarah Shahi….

  Νέλη wrote @

Ειλικρινά δεν ξέρω αν είμαι ετεροφυλόφιλη ή ομοφυλόφιλη. Σίγουρα είμαι αναποφάσιστη. Δεν έχω πολές εμπειρίες με το ίδιο φίλο αλλά πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να σκέφτεται “ερωτικά” για κάποιο κορίτσι. Φυσικά δεν μπορώ να αρνηθώ το γεγονός οτι με αρέσουν και οι άντρες. Εώς τώρα έχω συνάψει “ερωτικές” σχέσεις μόνο με άντρες και έχω περάσει πάρα πολύ καλά. Αλλά θα ήθελα να εξερευνήσω και την άλλη πλευρά του εαυτού μου. Δεν ξέρω όμως πως. Γενικώς είμαι ντροπαλή και φοβάμαι να κάνω μια κίνηση. Ίσως το σκέφτομαι πολύ, αλλά είναι αναπόφεκτο. Αυτήν την πλευρά του εαυτού μου δεν την έχω συζητήση ποτέ με κανέναν και ίσως, όχι ίσως, είναι η πρώτη φορά που το λέω, έστω και έτσι. Το γεγονός οτι δεν έχω ανακαλύψει ακόμα τον αληθινό μου εαυτό, ίσως με εμποδίζει να προχωρήσω. Θα ήθελα πολύ να μάθω ποια είμαι και τι θέλω. Θα ήθελα πολύ να βρω ένα άτομο και να κάνω μια ωραία συζήτηση. Να μπορέσω να μοιραστώ αυτές τις σκέψεις μου μαζί του/της. Άντε να δούμε…….

  christine wrote @

και εγώ ως κλασσική άσχετη που με ένα ΔΦ διαβάζω και απαντώ στο παραπάνω κείμενο έχω να πω:
καταρχάς, συγχαρητήρια για το θάρρος και ως προς τον εαυτό σου και ως προς τους τρίτους, συμπεριλαμβανομένης της μητέρας σου.
έπειτα, έχω να κάνω μια διαπίστωση: μου την έχει δώσει πάρα πολύ άσχημα αυτή η ομοφοβία που υπάρχει τριγύρω μου. Κι άντε οι μεγάλοι είναι μεγάλοι, άλλες εποχές, άλλα μυαλά, άλλη παιδεία και ερεθίσματα…Αλλά μου ανάβουν τα λαμπάκια όταν συνομιλώντας με διάφορα συνομήλικα, βλέπεις τον ρατσισμό και την ηλιθιότητα στο μεγαλείο της. όχι οτι πάντα έχει σημασία αλλά όταν μάλιστα βλέπεις σχετικά μορφωμένα παιδιά (ναι άλλο μόρφωση κι άλλο παιδεία) να μιλούν με πάθος κατά της “ανωμαλίας”…τρελαίνεσαι..δηλαδή τι?ταυτίζεις την σεξουαλικότητα με την αναπαραγωγή?όλοι οι gay είναι κακοί –>άρα όλοι οι straight είναι καλοί? δεν εκτιμάς τον άλλο για το ήθος του και για την ποιότητα που έχει στις διαπροσωπικές του σχέσεις? και τα λέει αυτά μια “straight” που έχει βαρεθεί τους διαχωισμούς των ανθρώπων σε “straight – gay”/”φυσιολογικοί- ανλωμαλοι”
σόρυ για το λογύδριο

  lenaki wrote @

:-) εγω παλι ως κλασσικη ασχετη με τις συντομογραφιες ρωταω… τι ειναι το ΔΦ οεο?

  christine wrote @

χαχαχα, βρε κορίτσια νόμιζα οτι είστε και των θετικών επιστημών: ΔΦ=Διαφορά Φάσης!

  christine wrote @

αριστοτελειο ή εμπ?

  christine wrote @

ωχχχχχ ..εδώ είμαι και γω ακόμα..κα(Η)μμένη της εξεταστικής

  christine wrote @

δεν ήξερα που να το ποστάρω οπότε το βάζω εδώ.μπορεί ήδη να το χετε δει
ευτυχώς που βλέπουμε κανα βιντο κλιπ στο κυλικείο της βιβλιοθήκης..
το clue είναι στο 4:12

  nataki wrote @

Φοβερό post και ένα μεγάλο μπράβο σε εσάς και σε όλους όσους έχουν το θάρρος να μιλήσουν

Κορίτσια κάτι σχετικό-άσχετο το account στη lifo δεν το ανοίγεται πλέον? :P

  lenaki wrote @

:-) nataki pleon kratame mono to blog ayto edo. kalinixteeeeeees

  nataki wrote @

σας ειχα στειλει mail γιαυτο ;)

  lenaki wrote @

mail? xm. mallon den to labame pote. oups!!

opote ksanasteile please sto eksis

freedom τελεια island παπακι yahoo.gr

  lilith wrote @

exeis kotsia filh xristiana!

  marianna wrote @

paidia…exw ena 8ema…h kaluterh mou filh einai lesvia kai h mhtera ths exei arxisei na to upopsiazete alla h katastash sto spiti thn sugkekrimenh xronikh stigmh einai polu asxhmh apo alla oikogeneiaka provlhmmata. den kserei ti na kanei pws na to xhrhstei k to kako einai oti k egw den mporw na thn boh8hsw giati eimai makria logo spoudwn…sas parakalw boh8hste me na thn boh8hsw.!
sas euxaristw polu gia ton xrono sas!!

  christiana wrote @

ζητησε να μιλησεις με τον λυο καλοβυρνα. αυτος ειναι ειδικος. εμεις οχι..
http://www.10percent.gr/epikoinwnia.html

υπαρχει επισης και η γραμμη επικοινωνιας της Proud Support.
επικοινωνεις μαζι τους εδω http://www.proudsupport.gr/index.html

  Alina wrote @

paidia ti na kanw dn me eliei to anriko swma alla molis vlepw wraies gynaikes trelenomai ta xanw k niw8w tromeri el3i

  bluequeen wrote @

ena bravo ke apo mena ce olouc ecac pou apodexecte afto p eicte ke gia to tharroc pou exete na zeite m afto ke na eiste eilikrineic..ki ego eim 17 xronwn..eime etc picteuo toulaxicton omofilofili…niotho megaliterh elkch ap tic ginaikec..eixa ke 2 xronia cxech malicta…oi goneic m dn kseroun tpta..ke dn ksero ke pote tha t mathoun…:)) kai pali bravo ke epi ti eukairia opia endiaferete..ac apadhcei..:P

  lenaki wrote @

δεν ειναι εδω αγγελιο-χωρος :) merci

  Maryliza wrote @

είμαι 17 ετών, είχα ένα χρόνο σχέση με κοπέλα αλλά χωρίσαμε γτ δεν ένιωθε τπτ πια για μένα. Εγώ την ερωτεύτηκα τρελά και πληγώθηκα αφάνταστα από το χωρισμό μας. Τόσο που πλέον φοβάμαι να ξνκάνω σχέση.Η μητέρα μου το είχε καταλάβει εδώ και πολύ καιρό μέχρι που αναγκάστηκα να το παραδεχτώ στους γονείς μου και το μετάνιωσα. Μα, με είχε πρήξει, με ρωτούσε αν είμαι λεσβία 10 φορές τη μέρα, χωρίς να υπερβάλω. Το αρνιόμουνα και με πίεζε να το παραδεχτώ. Εγώ τώρα δν ήθελα σοβαρή σχέση ξανά (γτ σοβαρά την έβλεπα τν κοπέλα, την αγάπησα πάρα πολύ) όμως συνέβη κάτι …. απροσδόκητο….. Είναι μια 16χρονη που με έχει τρελάνει τελείως!!!!!!! Την σκεύτομαι συνέχεια κ δν μπορώ να την βγάλω απ το μυαλό μου. Σπάνια ελκύομαι από άτομα. Οι άνδρες δεν με ελκύουν, είχα κακές εμπειρίες…. δεν εχω συναισθηματική ούτε σωματική έλξη από άνδες.. οι γονεις μου αντεδρασαν με τον χειροτερο τροπο ειδικά η μαμα μου και δε χάνει ευκαιρια να μου τα ψάλλει και προσπαθει να με αλλάξει για να γινω straight. Mε λέει ανώμαλη, ότι ειναι ενάντια στη φύση, ότι είναι λάθος κτλ. Τώρα έχω πάθει τν πλάκα μου με αυτή την κοπελα και θελω να τν πλησιασω.. εστω φιλικα στν αρχη.. αλλα ειναι σωστο να δειξω άλλα κίνητρα από αυτα που έχω; δλδ να την προσεγγίσω φιλικά ενώ την βλέπω ερωτικά; απ την άλλη ίσως ήταν καλύτερο να αφήσω τους έρωτες και να ασχοληθώ με τις σπουδές μου να περάσω του χρόνου στις πανελλήνιες. όμως πως να αντισταθω σε ενα τετοιο πλασμα;;;;; κ οι γονεις μ θα τ καταλαβουν γτ δν εχω φιλους ουτε φιλες καθολου και μ αρεσει να ειμαι μονη μου οποτε θα ηταν υποπτο νακανω ξαφνικα ”παρεα” με μια τόσο κουκλάρα!!! κ δν ειναι εμφανησιακα μονο που με μάγεψε….. θελω να δω αν ταιριαζουνε οι χαρακτηρες μας, προσωπικοτητα, ψυχικος κοσμος κτλ.. τι ανθρωπος ειναι.. ειμαι ωστοσο πολυ μοναχικη κ δν εχω πλησιασει ποτε κανεναν στη ζωη μου όλο οι άλλοι έκαναν το πρώτο βήμα, εγώ δίσταζα.. κ τρ φοβαμαι κ δισταζω… εσεις τ λετε …. να της μιλησω (στο φβ γτ δν μενουμε στην ιδια πολη) ή πώς να την πλησιάσω.. με ποιον τρόπο…? (σορρυ π ειπα πολλα δν εχω κανεναν να μιλησω και να μ πει τ γνωμη του)

  christiana wrote @

σας υπενθυμιζω οτι κανετε σχολια κατω απο ενα ποστ. βρισκεστε σε μπλογκ και οχι σε φορουμ. δεν μας αρεσει να λογοκρινουμε σχολια, το moderate το εχουμε γιατι εχουν προηγηθει πολλα σε αυτο το μπλογκ αλλα δεν ειναι και χωρος για παροχη συμβουλων για σχεσεις κλπ.
οσον αφορα ζητηματα με γονεις η σταση μας ειναι σταθερη, πηγαινετε σε ειδικους, απευθυνθειτε σε οργανωσεις και φορεις που ασχολουνται με τα ζητηματα των ομοφυλοφιλων, ενηλικων και ανηλικων. για να βρισκεστε εδω σημαινει οτι κυκλοφορειτε στο διαδικτυο. ψαξ’ τε καλυτερα και συμβουλευτειτε ανθρωπους που μπορουν να σας βοηθησουν. ειναι δυνατον να ζηταται συμβουλες σε ενα μπλογκ για σοβαρα προσωπικα σας ζητηματα; παρ’ τε τον εαυτο σας στα σοβαρα, επιτελους, και μη φερεστε επιπολαια.

απο εδω και στο εξης δε θα δημοσιευονται παρομοια σχολια που ζητανε συμβουλες για σχεσεις.
αυτο το μπλογκ δεν ειναι cosmopolitan.


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

