freedom island

2 girls in love…

Κυριακάτικες φουσκοθαλασσιές…

snap1.jpg

Graffiti στα Εξάρχεια. Στη Σολωμού… αν θυμάμαι καλά. Έχουν περάσει αρκετές μέρες από τότε που τράβηξα τη φώτο. Η σημερινή είναι από τις μέρες που λες… δε γίνεται… κάποιος ερμής δίας άρης είναι ανάδρομος. Δεν ξέρω τι γίνεται εντός μας αλλά μια … φουσκοθαλασσιά εντός… την είχαμε και εγώ και η Χριστιάνα. Μήπως έχει φεγγάρι απόψε? Δεν έχω αυτά τα μικρά ημερολογιάκια που σου τα λένε αυτά. Θα φροντίζω να πάρουμε ένα μεγάλο ημερολόγιο τοίχου που να έχει σημειωμένες πανσέληνους και μισοφέγγαρα. Κανένα της Taschen ή TeNeus. Και ένα moleskine για όλο το χρόνο. Δώρο από μένα για μένα αυτό. Τι θέλεις να κάνουμε σήμερα μάτια μου? Να μαγειρέψουμε? Όχι σπίτι. Όχι έξω. Όχι σπίτι. Μια αναποφασιστικότητα…άλλο πράγμα. Τελικά… σπίτι και τορτελίνι με προσούτο. Και μια επίσκεψη σήμερα το απόγευμα στο Φουρ-Φουρ (Καρφούρ) για μικρο-μεγάλα-πράγματα. Και… να σου η Ελένη Καστάνη στο διάδρομο με καροτσάκι του σουπερμαρκετ. Αυτό είναι. Μου ήρθαν κάτι ατάκες της από ένα σίριαλ στο μυαλό και σκάω ένα χαμόγελο πλατύ πλατύ… με βλέπει και εκείνη να χαμογελώ και μου ανταποδίδει το χαμόγελο. Όχι ότι με έχει πιάσει κάτι που είναι γιορτές και χαμογελάω σε όλο τον κόσμο… καμία σχέση… όλο το χρόνο έτσι είμαι. Και στο περίπτερο έξω από το Public στο Σύνταγμα έπιασα κουβέντα με τη γιαγιά περιπτερού… και στο Πλαίσιο στη Στουρνάρη μοίραζα ευχές στα παιδιά (που έχουν πεθάνει στη δουλειά αυτές τις μέρες) και πλέον με δύο από τα παιδιά συστηθήκαμε και μιλάμε στον ενικό…και στην Κοραή που πήγαμε να φάμε μια πίτσα στα γρήγορα όταν αφήναμε το τραπέζι για το επόμενο ζευγάρι να έρθει να κάτσει για μαμ ανταλλάξαμε ευχές και “καλή όρεξη” αν και δεν τους ξέραμε. “Εξωστρεφέστατη” που με λέει και η Χριστιάνα. Α! Έμαθα ότι η Bruni είναι με το Σαρκοζί. Ναι μάτια μου… η Bruni είναι με το Σαρκοζί. Δεν είναι ο Σαρκοζί με την Bruni. Η Bruni τον επήρε, η Bruni θα τον εστείλει κιόλας μόλις τον βαρεθεί. Χαρείτε πρόεδρε όσο μπορείτε. Και ειδήσεις δε θέλω να δω. Όχι αρνούμαι. Αρνούμαι να δω κανιβιλιστκές ειδήσεις για άλλη μία φορά. Ενημερώνομαι δικτυακά από την Καθημερινή. Και επειδή είδα κάτι που μου ανέβασε την πίεση τώρα τελευταία…στην Κηφισίας μαμά σε mercedes με πιτσιρίκι δίπλα της στο μπροστινό κάθισμα ΧΩΡΙΣ ζώνη…ήμαρτον… ζώνη και κράνος… μη ξεχνιόμαστε. Και τα παιδιά στο πίσω κάθισμα δεμένα στο ειδικό καθισματάκι. Άντε καλό βράδυ Κυριακής… και καλή δύναμη σε εμάς που έχουμε να πάμε γραφείο αύριο… (δε σταματά μάτια μου ο μπετατζής να ρίχνει μπετά γιατί εγώ θέλω να κάνω διακοπές…)

λενα

6 Comments»

  salepi wrote @

it’s a fact.. H πανσελληνος πλησιάζει απειλητικά αύριο.
Beware!

…ps…μα με τον σαρκοζι? γιατί ρε κοπέλα μου?

  lenaki wrote @

χαχαχαχα… πες τα salepi!!!

kalimeres!!!

  faidra wrote @

Καλημέρα κι από μένα… τα Χριστούγεννα είναι από μόνα τους μια γιορτή συναισθηματικά ευμετάβλητη… μια στα πάνω μας, μια στα κάτω μας… έτσι δεν είναι? τουλάχιστον για μένα…. Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές, με υγεία, χαρά και “μπουνάτσα”.

  faidra wrote @

Συγγνώμη που το σχόλιο αναρτήθηκε 2 φορές αλλά μπλόκαρε το σύστημα εκείνη τη στιγμή… Καλημέρα και πάλι…

  lenaki wrote @

@faidra
Dont worry🙂 το κατάλαβα και έκανα moderate μόνο το ένα από τα δύο. Όλα καλά! Welcome!

  lenaki wrote @

καλημέρα πανέμορφο και γλυκό παιδί μου😉
θα σε δω σε 3 ώρες περίπου…


Leave a Reply

