freedom island

2 girls in love…

Great Expectations…

με αφορμη τον τιτλο την ταινια του Cuaron που τοσο πολυ αγαπω, το soundtrack της ταινιας
και το τραγουδι των Pulp, που αγαπα η Λενα μου…

Λονδινο, 2 χρονια πριν…

Σε ενα τεραστιο βιβλιοπωλειο κοντα στο Harrods, αν δε με απατα η μνημη μου, αγορασα το μυθιστορημα του Dickens στα αγγλικα…

Δεν το εχω ολοκληρωσει, φυσικα…

αλλα ειναι μια ωραια αναμνηση…

λιγο μακρια πια…

μια εποχη πριν γινω αυτο που ειμαι τωρα…

κρυμμενη στο κουκουλι κοιτουσα τον κοσμο πισω απο γυαλια ηλιου…γυρνουσα με ενα μπλοκ και ενα μολυβι και οτι μου εκανε εντυπωση προσπαθουσα να το κρατησω…

κρατουσα σημειωσεις με σκιτσα…

ειμαι τοσο χαρουμενη, τοσο περηφανη που βγηκα ζωντανη απο ολο αυτο…

ο χειμωνας ειναι η καλυτερη εποχη μου.

η εποχη της κυοφοριας.

τελικα ο χρονος ειναι τοσο σχετικος.

😉😀


φιλακια και καλο ΣΚ!!!

5 Comments»

  lenaki wrote @

niar… (you know…)
:-*

  lenaki wrote @

Don’t bother saying you’re sorry.
Why don’t you come in?
Smoke all my cigarettes – againe.
Every time I get no further.
How long has it been?
Come on in now,
Wipe your feet on my dreams.

You take up my time,
Like some cheap magazine,
When I could have been learning something.
Oh well, you know what I mean.

I’ve done this before.
And I will do it again.
Come on and kill me baby,
while you smile like a friend.
And I’ll come running,
Just to do it again.

You are the last drink I never should drunk.
You are the body hidden in the trunk.
You are the habit I can’t seem to kick.
You are my secrets on the front page every week.
You are the car I never should have bought.
You are the train I never should have caught.
You are the cut that makes me hide my face.
You are the party that makes me feel my age.

Like a car crash I can see but I just can’t avoid.
Like a plane I’ve been told I never should board.
Like a film that’s so bad but I’ve gotta stay til the end.
Let me tell you now,
It’s lucky for you that we’re friends.

  salepi wrote @

aptous kalyterous stixous twn pulp kai ta kalytera tragoudia ths Tori Amos

  lenaki wrote @

PULP PULP PULP … aaax!
🙂

  salerosa wrote @

Χάρηκα πολύ που βρήκα ένα post σαν αυτό!!Το Great Expectations είναι μια από τις αγαπημένες μου ταινίες.Την έχω δει πάρα πάρα πολλές φορές!
Τα κομματάκια που διάλεξες είναι πάρα πολύ ωραία.Και γενικά και τα δύο soundtrack που έχουν βγει τα λατρεύω!


Leave a Reply

