freedom island

2 girls in love…

ΚΕΠ, ΔΟΥ και ενα πιατο παντζαρια

η απολυτη επαφη 3ου τυπου με θεσσαλονικη.

πλησιαζει ο καιρος για φορολογικη δηλωση και για μας τους μισθωτοι.
με βαρια καρδια σημερις σηκωθηκα να παω στη ΔΟΥ μου να παραλαβω το εντυπο
Ε1, καθοτι πρωτη φορα φορολογουμαι, και
Ω! του θαυματος τα εντυπα ειχον εξαντληθει!
περαστε την αυριο, την επαυριο, οποτε ευκαιρειτε, μας ειπανε!
(δεν ευκαιρουμε γι’αυτο αγγαρευωμεν το ετερον ημισυ…)
μετα απο αυτην την επιτυχη συναλλαγη με τον δημοσιο τομεα πορευομαι προς τα ΚΕΠ.
την κανουμε για Βερολινο τελος Ιουνη και πρεπει, τουλαχιστον, να εχω ταυτοτητα καινουρια, με λατινικοι χαρακτηρες.

TASK 2: Εκδοση Νεας Ταυτοτητας.

για αρχη χρειαζεσαι ενα πιστοποιητικο γεννησης.
οποτε απευθυνομαι στα ΚΕΠ, τα εμπιστευομαι λιιιιγο περισσοτερο απο την αστυνομια στο να μου φερουν το πιστοποιητικουλι Αθηνα απο τον Δημο Θεσσαλονικης…
στον δρομο ντριν ντριν τηλεφωνο απο τον φιλο Β. απο θεσσαλονικη!
“μας ειδα στον υπνο μου. μαζι.
τρωγαμε παντζαρια! και πριν προλαβεις να ρωτησεις θα σου πω
οτι σημαινει καλες ειδησεις!”
“και για τους δυο μας ή για σενα που ειδες το ονειρο?”
“α, δεν ξερω… σου λεω αυτο που λεει ο ονειροκριτης on line”
“και δε μου λες…σκορδο ειχαν?”
😀 😛

(στο ΚΕΠ εξυπηρετηθηκα αμεσοτατα, και θα με ειδοποιησουν και με χ-ε-σ-ε-μ-ε-ς οταν φτασει το χαρτι μου να παω να το παραλαβω! αμε!)

μ’αυτα και μ’αυτα ομως πεινασα και πηρα μια μπουγατσα με τυρι να φαω 😉
there is no place like home!!!
λολ

Χ.

2 Comments»

  lenaki wrote @

και σκορδο να ειχανε… παλι θα σε φιλαω!

;-PPPPPPPP

:-******************

  christiana wrote @

αντε ρε…κοκκινιζω…
εγω εκανα φοκους στις “καλες ειδησεις”…
λολ

υγ. το τραγουδι ειναι του καζαντζιδη / θεσσαλονικη μου…
εσυ που βγαζεις τα καλυτερα παιδια!
…και μετα τα “ξεβγαζεις” το γρηγοροτερο και σε χαμηλη θερμοκρασια!
😛


Leave a comment