freedom island

2 girls in love…

19 + 5 = 24

τα ματια μου καινε απο την ελλειψη υπνου. η χριστιανα μου στελνει μηνυματα οτι είναι “πτωμα”. ωραια. μια χαρα το παμε εδω και 10 μερες.

ευτυχως σε μια εβδομαδα ακριβως θα εχουμε παραδωσει οοολα τα project της χρονιας στη σχολη και finito. μεχρι τοτε… 19 ωρες τη μερα ειναι αφιερωμενες σε “non-stop fight against time” που περιλαμβανει 8ωρη (ενίοτε και 9ωρη) εργασία (το γνωστό άσμα…”ο βασικός μισθος του βασικού μισθού”) 

και μετα στο σπιτι μπροστα στα laptop…η Χριστιανα να μονομαχει με οπλο το ποντικι με autocad και sketchup και εγω με photoshop και illustrator… (κάπου εκεί ανάμεσα πεταγόμαστε και μέχρι το food company να φάμε ενα πιατο αχνιστό μαμ)

και φυσικά projects και χαρά… με μόνιμο μουσικό χαλί/πλακάκι/laminate/βιομηχανικό δάπεδο απο το madtv ή… τις επιλογές τις χριστιανας μου (χτες ειχε επιλεξει “πασχαλιδη” το καλο μου στο repeat – εξού και το προηγουμενο ποστ απο μενα. και – τελος – με τον χατζηγιαννη lolita* μου. thank cocorosie.) 

και γκουχ-γκουχ… κερασάκι στην τούρτα… οι σουρεαλιστικοι διάλογοι μεταξύ μας… που μπλεκουν καταλόγους επίπλων, μεταλλικές κατασκευές παταριών, logo ξενοδοχείων, γραμματοσειρές που σβήστηκαν κατά λάθος, ποια θα παει supermarkt να παρει ψωμί του τοστ και την ατάκα “αναψες θερμοσιφ. για να κανουμε ντουζ?”…

Και οοοόλα αυτά…μεχρι που το dual-core που εχουμε στο κεφαλι να βγαλει screensaver “shut down – go to bed”… 

και ναι…το διπλο (στρωμα) έχει ονομαστεί και απο τη Χριστιανα και απο μενα “ο παραδεισος – ο θεος – και αλλες λατρευτικες ονομασιες” γιατί συνδέεται με τις 5 καλυτερες ωρες του 24ωρου: sex και υπνος (με αυτη τη σειρα).

lena

8 Comments»

  lenaki wrote @

και εδω καπου θυμόμαστε ολοι την Παναγιωτοπούλου να λεει

“ποια πήγε και άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσααα? εε? εεεεε?”
🙂

  πέμπτη εποχή wrote @

Αν πω ότι ζηλεύω τα ωράριά σας , ψέμα θα’ ναι. Ελπίζω αυτή η ένταση κι η πίεση χρόνου να κρατήσει λίγο. Ε, δε μπορεί το καλοκαιράκι θα’στε πιο χαλαρές.
Εκείνο που ζηλεύω είναι το νάνι μαζί🙂
Διαθέτω εξίσου θεϊκό κρεβάτι αλλά είναι πάντα για λίγες ώρες γμτ…
Σεξ και ύπνος ναι,( η σειρά δεν αλλάζει) αλλά για λίγες ώρες. Γι αυτό περιμένω τις διακοπές για να μπορώ να κοιμάμαι αγκαλίτσα με το πιο γλυκό κτήνος του κόσμου 🙂
Να είστε καλά . Την καλημέρα μου

  lenaki wrote @

ειναι τυχερη που σεχει! να της το πεις! και ελπιζω το νανι να γινει “συνεχες ωραριο”… :-)))

οσο για εμας… 7 μερες ακομη θα πάει αυτό το “βιολι”…
αχ!🙂
ειναι τα ατιμα τα project πολυ ενδιαφεροντα και γιαυτο δεν παραπονιεμαι για κατι αλλο περα απο την ελλειψη υπνου.

α! και για να λεμε την αλήθεια … ειμαι πρωινος τυπος… προτιμω τη σειρα “υπνος – sex” αλλα σνιαρφ! αυτό μόνο κυριακή γίνεται που δεν εχουμε να παμε δουλειαααα πρωι-πρωι. γκρ!

και μιας και ειπες διακοπες… σε λιγοτερο απο 20 μερες πεταμε για berlin…

(και μονο που το γραφω φτιαχνει η διαθεση μου… χμμμ!)

  g for george wrote @

Κι εμένα το κρεββάτι μου συνδέεται με τις 5 καλύτερες ώρες της ημέρας: ύπνος. Με αυτή την σειρά!

(pathetic, I know)

  lenaki wrote @

εισαι απιστευτος!

αχ τι θα κανουμε με εσενα και τον gay super hero??? :-))))

εσυ μας εχεις στο blogroll σου “2 κουκλες του blogging”

και ο gay super hero “the cutest gay couple in the world”

ειμαστε που ειμαστε ψωναρες… μας αποτελειώσατε!

φιλι σβουριχτο ΚΟΥΚΛΕ ΜΕ ΤΟ ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ! 🙂

μολις ξεμπερδεψουμε με τα προτζεκτια θα παμε για βολτα/καφε/οτι-θελεις-εσυ!

  dekatriafegaria wrote @

Καλησπέρα κι από μένα,
το στρώμα θεωρώ πως είναι η μεγαλύτερη εφεύρεση κάτι βράδια που ξαπλώνεις και νοιώθεις την πλάτη σου σα να σ’έχουν μαστιγώσει…κι αφήνεσαι στην αγκαλιά του,αλλά με την αγκαλιά την ολονύκτια που περιγράφεις τίποτα δε συγκρίνεται.
Ε,ναι λοιπόν ομολογώ κι εγώ πως εκείνο που ζήλεψα πιο πολύ είναι το νάνι μαζί,που το’ χουμε με το σταγονόμετρο και
τολαχταράμε τόσο.Μπλεγμένα ποδαράκια και τα μαλλιά της στο πρόσωπό μου.
Μου λείπει πολύ.Και περιμένω κι εγώ εκείνες τις 4-5 έρμες μέρες των κοινών διακοπών μας και κανένα κλεμμένο ΣΚ….
Περιμένουμε εντυπώσεις από καλοκαιρινό Βερολίνο,βρεθήκαμε για 4 μέρες τα Χριστούγεννα εκεί και σκεφτόμαστε να ξαναπάμε οπωσδήποτε.
Καλό βράδυ,Χ.

  lenaki wrote @

καλησπερα 13moons 🙂
οι εντυπωσεις απο το berlin θα καταγραφουν… and thats a promise!🙂

  Closing walls and ticking clocks « freedom island wrote @

[…] με μόνο 2,5 ωρες ύπνου… [αιτια αυτο…] […]


Leave a Reply

