freedom island

2 girls in love…

πρωτοι στα τροχαια

Πρώτη αιτία θανατου στις ηλικίες 18-44 ετών είναι τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα. 

“Το 2006 έχασαν τη ζωή τους από τροχαία στην Ελλάδα 1.657 άτομα, δηλαδή 149 νεκροί ανά εκατομμύριο κατοίκων. Με την «επίδοση» αυτή καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην Ευρώπη των 15, ακολουθούμενη από το Βέλγιο (102 νεκροί ανά εκατ. κατοίκων) και την Ιταλία (96). Στην Ευρώπη των 27 η χώρα μας βρίσκεται στην τέταρτη θέση , μετά τη Λιθουανία (223), τη Λετονία (177) και την Εσθονία (152).” Απο την Ελευθεροτυπία

“Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν σε όλο τον κόσμο σοβαρότατα πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στην Ελλάδα οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα είναι σχεδόν δυό φορές πιο συχνοί απ ‘ότι παγκοσμίως. Έχουμε  2.000 θανάτους,  4.000 βαριά και 30.000 ελαφρά τραυματισμένους κατά μέσο όρο το χρόνο.  Από τους νεκρούς και τους τραυματίες το 1/3  είναι παιδιά.  Το τραγικό αυτό γεγονός γίνεται ακόμα χειρότερο αν υπολογίσει κανένας ότι πέρα από τους θανάτους πολλοί  από τους τραυματίες μένουν ανάπηροι, και μάλιστα σε μικρή ηλικία.” Απο το site του Κέντρου Παιδιατρικής Μέριμνας

“Το 65% των νεκρών σε τροχαία δεν κάνουν χρήση της ζώνης ασφαλείας ή του κράνους, ενώ η κύρια αιτία θανατηφόρων τροχαίων είναι η απόσπαση προσοχής του οδηγού. Αλλα συχνά αίτια θανατηφόρων τροχαίων είναι η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, η υπερβολική ταχύτητα, η παραβίαση προτεραιότητας και γενικά η επιθετική οδήγηση. Αυτό προκύπτει από την ανάλυση των τροχαίων για το πρώτο τετράμηνο του 2008, όπως παρουσιάστηκαν χθες σε ευρεία σύσκεψη του υπουργείου Εσωτερικών, με συμμετοχή των υπουργείων Μεταφορών, Παιδείας και Υγείας, της ΕΛ. ΑΣ. και της Τροχαίας.” Από την Καθημερινή
 
 
γεγονοτα. και επιλογες. εχω παρει διπλωμα αυτοκινητου εδω και πολλα χρονια. το πηρα με την πρωτη. δεν λαδωσα. απο τα 18 εχω διπλωμα και για μηχανακι. στα 19 μου σκοτώθηκε συμμαθητής μου σε τροχαιο με μηχανάκι στην Μυτιληνη. στα 23 μου σκοτώθηκε παιδικός μου φιλος σε τροχαιο. οδηγουσε το αυτοκινητο του στην Εθνικη Οδό. στην διπλωματικη μου στη σχολή επελεξα θεμα σε σχεση με την “οδικη ασφαλεια”. μετα την ορκωμοσια μου στο πολυτεχνειο οι γονεις ειχαν καποια χρηματα στην ακρη για να μου παρουν ενα μικρο αυτοκινητο ωστε να τοχω οταν θα επιανα δουλεια στην αθηνα. αρνηθηκα να γινουν αυτα τα χρηματα 4 ροδες, σασι και βενζινες. εγιναν διδακτρα για τη γραφιστικοσχολη που κανω δυο χρονια τωρα παραλληλα με τη δουλεια. και στην Αθηνα ολες τις μετακινήσεις μου τις κάνω με τα ΜΜΜ [μεσα μαζικης μεταφορας]. 

ps. οταν με το καλο μετακομισουμε [Βερολινο το πιθανοτερο] δε θελω κατι παραπανω απο 2 ποδηλατα και βολτες στους ποδηλατοδρομους.

λενα

6 Comments»

  13fegaria wrote @

Αχ αυτή η καρκινοεπικοινωνία…
Ούτε να μας βλέπατε με τα ποδήλατα να γυρνάμε όλη την πόλη κι εγώ να χαζογελάω σα μικρό παιδάκι από τη χαρά μου κι ας έβρεχε…Πέστε μου σας παρακαλώ ότι όταν με το καλό θα πάτε-γιατί θα πάτε λέμε-θα μου δίνετε ποδηλατάκι να κάνω κι εγώ λίγο όταν ερχόμαστε καμιά φορά?
Άσε που ξέθαψα ένα μωβ παλιό σκαρί που είχα και σκούριαζε εδώ, και πάω για σαμπρέλες,λάστιχα και φρένα για να κατεβαίνω στη δουλειά μ αυτό…
Το βλέπω και στον ύπνο μου τώρα,κάθε βράδυ πάω ποδηλατάδα χι,χι
Χ.

  christiana wrote @

🙂
να προσεχεις τα φουϊτ!

φιλακιααα!!!

  13fegaria wrote @

Όπου φουϊτ να υποθέσω ότι είναι τα τρυπημένα λαστιχα εις άπταιστον Θεσσαλονικιώτικη ή γαλλική “fuite” εκ του ήχου φουϊιιιιιιιιιιτ που κάνει ο αέρας όταν την κοπανάει?
Το είπα στην Α.και δεν κατάλαβε τίποτα..λολ
Ποδηλατάκι θα μου δίνετε λέω?Κουβέντα δεν άκουσα…
Χ.

  christiana wrote @

εισαι η καλυτερη!
η μοναδικη (αθηναια) που της ειπα φουϊτ και εκανε…ετυμολογικη αναλυση στη λεξη🙂
τα ποδηλατακια στην κυρια απο μενα!

λολ 😀

  13fegaria wrote @

αλλαγή φρουράς….εφτασα αθήνα,αυριο δουλειά. 4 και σήμερα μεχρι να ερθει αθήνα😦 οσο για τα ποδηλατακια νομιζω ότι τα αξίζει η κυρία. οσο για το βερολινο…δεν έχω λόγια,υπέροχο,νομίζω ότι ακόμα εκεί είμαι…φιλάκια πολλα κορίτσια.
Α.

  lenaki wrote @

καλως την!🙂 θα περασουν οι μερες! ειναι σιγουρο! μην στεναχωριεσαι ! ο χρονος κυλαει [συνειρμος…. e=mc2]
[πολυ παρεα με τον μπαμπα μου κανω]


Leave a Reply

