freedom island

2 girls in love…

[το παρελθόν ειναι μια ξένη χώρα]

βρηκα ενα σημειωματαριο σου. μικρο. τοσοδα. αν το ακουμπούσες ορθιο πανω στο τραπεζι… ουτε 10 εκατοστα υψος. ηταν στην εσωτερικη θηκη της τσαντας. οχι της τσαντας σου. οχι. ηταν ξεχασμενο στην γκριζοπρασινη τσαντα που φυλας την nikon απο τη σκονη μιας και χρονια τώρα χρησιμοποιείς την olympus. και πως μου ηρθε να θελω να χρησιμοποιήσω τη nikon για ασπρομαυρες; μολις ανοιξα το φερμουαρ της θηκης το ειδα. διπλα σε ενα μαυρο αδειο κουτακι φιλμ. πριν καν το αγγιξω ηξερα. τα γραμματα σου το ενα διπλα στο αλλο γραμμενα βιαστηκα. να πατας το στυλο στο ταυ. να γραφεις με κεφαλαια. μερικες σελιδες κενες. και μετα πεντε γραμμες με μπλε στυλο. και ξανα κενες σελιδες. και μετα δυο φρασεις. ηξερα που αναφερεσαι. γνωστα τα προσωπα. γνωστες οι ιστοριες. μου τις εχουν πει τα χειλη σου. αλλα πρωτη φορα ειδα τις λεξεις πανω σε χαρτι. λεξεις που γραφτηκαν 3 χρονια πριν. πριν με γνωρισεις. πριν. πριν απο μενα. πριν απο εμας. και εκλεισα το σημειωματαριο. και δεν σου ειπα τιποτα. ομως δεν μπορω να σου κρυφτω. εσυ παντα ξερεις ποτε κατι τρεχει. “αν ηξερες τις νυχτες μου…” λεει το τραγουδι μου. και οταν στοχα πει δεν το πηρες αψηφιστα. και εισαι η μονη. σημερα το πρωι βρηκες 5 αραδες στην οθονη σου. και τις διαβασες. και καταλαβες. και με διαβασες. και με καταλαβες. “Το παρελθόν ειναι μια ξένη χώρα.” μου ψιθυρισες αναμεσα σε αλλα. 6 λεξεις απο το βιβλιο της Γκορντιμερ που ειχες μαζι σου στο τραινο της επιστροφης χτες. ξερεις κατι? για παντα αυτο θαναι το δωρο μου απο σενα. οσα δωρα κι αν μου παρεις εμενα αυτο θα ειναι ΤΟ δωρο μου για μια ζωη. πως με καταλαβαινεις. πως με καταλαβαίνεις και πως με μια κινηση με κρατας. πριν σκορπισω.

σευχαριστω μάτια μου

λ

ps. συγνωμη που ανεβηκα στο ραφι της βιβλιοθηκης και δεν κατεβηκα χτες. φροντισα όμως να μην κανω νυχιες, οπως σου υποσχεθηκα.

ps2. να ξερεις. την επομενη φορα θα προτιμησω να γαντζωθω απο το κουρτινοστορυ.

“The past is a foreign country: they do things differently there.”

L.P.Hartley, “The Go-Between”

5 Comments»

  polina wrote @

oi katastaseis pou perasame einai autes pou mas kanan auto pou eimaste shmera …kai pou mporoume kai agapame pio entona pio dunata kai pio alhthina apo oti palia…einai asteio pws oi prohgoumenes sxeseis mas pleon fantazoun apla paidikes…..mallon autes oi “lexeis” yparxoun gia na upogrammizoun thn axia twn shmerinwn mas sunaisthimatwn….

filakia sta moutrakia sas!

  lenaki wrote @

πωλινακι μου στελνουμε καλημεροφιλι!
“παιδικες”. ωραια λεξη διαλεξες. ακριβως αυ
το. και γω ετσι αισθανομαι.

ps. τον λογαριασμο μας στο φασεμπουκι τον καναμε deactivate γιατι ψιλοβαρεθηκαμε. αναμενομενο θα πεις γιατι μας ξερεις. βαριομαστε γρηγορα αφου. και το χριστιανακι και εγω.

  kika wrote @

ξέρεις κάτι; αυτές τις μέρες, περνάω πολύ δύσκολα. τόσο δύσκολα που νόμισα πως ακόμη και να μου στείλεις κάποιος, κάτι, ένα σήμα πως όλα θα πάνε καλά, δεν θα το καταλάβω καν. κι αυτό το ποστ, είναι το δεύτερο σήμα, σήμερα. και χαμογελάω. και νιώθω ζεστή μέσα μου. σ’ ευχαριστώ που χωρίς να ξέρεις, χωρίς να το προσχεδιάσεις, κατάφερες το ακατόρθωτο.

  g for george wrote @

“Όσα δωρα κι αν μου παρεις εμενα αυτο θα ειναι ΤΟ δωρο μου για μια ζωη. πως με καταλαβαινεις. πως με καταλαβαίνεις και πως με μια κινηση με κρατας. πριν σκορπισω”.

Αυτό είναι το νόημα των σχέσεων, φιλικών, συγγενικών, ερωτικών. Μακάρι να το καταλάβουμε κάποια στιγμή. Υπέροχο κείμενο.

  lenaki wrote @

Kika μου [η καρκινισια μου διαισθηση] ελπιζει να μην ειναι θεμα υγειας. ελπιζω να ειναι κατι περαστικο. κατι που σε δεκα χρονια δεν θα το θυμομαστε ή αν το θυμόμαστε θα γελάμε ή θα κουναμε το κεφαλι με συγκαταβαση.

George μου εχεις δικιο. δεν υπαρχει αυτη η κατανοηση απο τους γυρω μας. πες απο εγωισμο πες απο αδιαφορια… δεν ξερω. ισως δεν υπαρχει γιατι ελαχιστοι μπαινουν στον κοπο να αφησουν στην ακρη την αποψη τους και τα “θελω” τους και να δουν μεσα απο τα ματια του Αλλου.


Leave a Reply

