freedom island

2 girls in love…

the great depression

4η νυχτα στα εξαρχεια. σημερα ακουμε μονο φωνες. δακρυγονα σκανε ανα τακτα χρονικα διαστηματα.

χθες κατα τυχη (ή ατυχια…) εμαθα πως η μαμα μιας φιλης μου στη θεσσαλονικη ειπε
“ενα πραγμα θελω να δω αυριο που θα ξυπνησω… το πουλι στην τηλεοραση!”
(χτισανε σπιτια επι συνταγματαρχων…)

σημερα στη δουλεια μιλωντας με μια κοπελα 21 χρονων, ακουσα πως κατα τη γνωμη της
“ο στρατος επρεπε να επεμβει απο τη δευτερα! γιατι πρεπει εγω να κανω 1,5 ωρα να παω στη δουλεια μου?”
(η κοπελα αυτη δεν ειχε παρει χαμπαρι τι εγινε το σαββατο μεχρι που “δυσκολευτηκε να παει στη δουλεια της”…
μετα της εξηγησα πως ο στρατος δεν εχει καμια δουλεια εδω.

Άρθρο 11
  1. Οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.
  2. Μόνο στις δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις μπορεί να παρίσταται η αστυνομία. Οι υπαίθριες συναθροίσεις μπορούν να απαγορευτούν με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, γενικά, αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, σε ορισμένη δε περιοχή, αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όπως νόμος ορίζει.

πηγη: Βικιθήκη

η ερωτηση μου ειναι, ποιος επετρεψε να γινουν οι καταστροφες και γιατι?
η αισθηση που εχουμε περι ανικανοτητας της αστυνομιας ειναι πραγματικη ή ψευτικη?
και ποιον εξυπηρετει αυτη η δημιουργημενη, τελικα, αναγκη των πολιτων για περισσοτερη “ταξη και ασφαλεια”, για περισσοτερο ελεγχο?)

χθες βραδυ μιλωντας στο msn με τον ανηψιο μου (ειμαι 16αρης σας γαμω τα λυκεια) επρεπε να απαντησω σε μια ερωτηση
“αν η πολη ειναι χαλια ολα κατεστραμενα σε ποσο καιρο θα γινουν ολα οπως πριν?”
(μηπως, βρε αγορι μου, το θεμα ειναι να γινει κατι καλυτερο και να μην γινουν ολα οπως πριν?)

θυμαμαι πολυ καλα μια στιγμη πριν 10 χρονια, ημουν στο φροντιστηριο και τελειωναμε το 3ωρο “αρχαια-αγνωστο”. πρεπει να υπηρχε τοτε καποια καταληψη ή κατι τετοιο γιατι ειχε ανοιξει το θεμα μεταξυ μας κατα ποσο μπορουμε να ¨χτισουμε” πανω σε κατι ηδη σαπιο.
η αντιδραση μου τοτε ηταν αμεση, “για να χτισεις πρεπει πρωτα να γκρεμισεις”

η καθηγητρια μου,45αρα με 2 δουλειες για να τα βγαζει περα, και πολυ μυαλο,  αν και ειχε πολλες επιφυλαξεις και διαφορες κρισεις τυπου “πού βαδιζωμεν, κυριοι” φευγοντας μου ειπε κατεβαζοντας το κεφαλι
“μπορει και να εχεις δικιο…”

10 χρονια μετα. δεν ξερω αν ειχα δικιο. ειμαι κατα της βιας, εχω αλλεργια.
με ρωτας που στεκομαι μπροστα σε ολα αυτα. σου απανταω πως δεν εχω μαθει να πεταω πετρες,
εχω μαθει να σκεφτομαι και να μιλαω.
ειμαι εδω και προσπαθω.

θρηνω τον νεκρο, οχι τις τζαμαριες.
καταλαβαινω την οργη, οχι την αυτοδικια.
αντιλαμβανομαι τη δυσκολια της καταστασης, οχι την ανικανοτητα αντιμετωπισης της.

η σκεψη οτι μπορει να ξυπνησω και να δω στρατο στους δρομους της αθηνας με ανατριχιαζει.

morning update

μην ψαχνετε την καταστροφη στους “βανδαλισμους”.
η καταστροφη ηταν εδω και μεις καναμε πως δεν τη βλεπαμε.
το αστειο ειναι πως κανεναν δεν μπορεσαμε να κοροϊδεψουμε,
με καμια κυβερνηση και με κανενα ¨Ολυμπιακο Θαυμα”.
τα ξενα ΜΜΕ εχουν σαφη εικονα για την “κριση” που περναμε,
διαβαζω κομματια απο τον guardian, τη Le Monde (μεσω Βηματος), την Zeit.

υ.γ. ακουω το πρωι στην ΕΤ3, κατι που θα σου φανει γελιο αλλα ειναι τοσο τυπικα ελληνικο.
οι αποζημιωσεις για τις καταστροφες στις μυδοκαλλιεργειες Θερμαϊκου λογω κακων καιρικων συνθηκων καταβαλλονται στους καλλιεργητες μετα απο 4 χρονια.
οι αποζημιωσεις λογω των “βανδαλισμων” θα καταβληθουν αμεσα.

ποιανου τον κωλο χαϊδευει η κυβερνηση?
μηπως, αυτων που εχουν περισσοτερες πιθανοτητες να την ξαναψηφισουν?

c.



5 Comments»

  holmes wrote @

η βια αυτων των ημερων απο οπου και αν προερχεται ειναι συμπικνομενη.
η βια η καθημερινη αυτη που μας κανει να ασφικτιουμε σε δουλειες που απλα και μηχανικα κανουμε για να βγαλουμε δυο δεκαρες, οι βια του να μην εχουμε προσβαση στον πολιτισμο η βια του να πληρονουμε το πετρελαιο στην ιδια τιμη οταν το βαρελι ειναι στα 40 με οσο οταν ειναι στα 90 δολαρια, η βια του να πληρωνουμε τοσα στα διοδια και να μην εχουμε δρομους αλλα καναλια η βια του να ζουμε σαν μικροαστοι μπρος στην γαμο-τηλεοραση και να το θεωρουμε διασκεδαση η βια να περνα η ζωη και να μην το καταλαβαινουμε και να μην μπορουμε να κανουμε μια σταση για να την απολαυσουμε παρα 20 μερες τον χρονο, αυτην η βια δεν μας αγανακτει απορω?
δεν μας ποναει?
σκατα στην δεξια κυβερνηση της πλουτοκρατιας και σκατα σε καθε πολιτικο.

υ.γ. δεν ξερω τι αισθηση εχεις εσυ χριστιανα αλλα αν δεν καψουμε στον δρομο της τηλεορασεις μας οτι και να καει οτι και να καταστρεφει τιποτε δεν θα αλλαξει γιατι πως να αλλαξεις τον κοσμο οταν η πλειοψηφια γυρνα στα σπιτια και βλεπει ψεματα?
ποια επανασταση να στεριωση (μικρη η μεγαλη) οταν τα μυαλα χειραγωγουνται σε 2 ωριτσες μετα της 8?

  lan wrote @

Χριστιάνα μου έχεις απόλυτο δίκιο…
Το ερώτημα είναι πως θα επέλθει τώρα αυτή η γαμω-αλλαγή…
Τώρα που έχει αρχίσει το “γκρέμισμα” πως θα επιτευχθεί ένα καλά θεμελιωμένο “χτίσιμο”..΄
‘σπέρα…(χωρίς το καλή-…μέχρι να γίνει πράγματι)

  faidra wrote @

Τις ίδιες σκέψεις έκανα κι εγώ εχθές, Χριστιάννα. Το πιο τρομακτικό απ’ όλα είναι να ακούς από νέους (εγώ το άκουσα από 17άρη) πως πρέπει να επέμβει ο στρατός. Αλίμονο αν αυτοί που έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τον κόσμο παρακαλούν να κατέβει ο στρατός να τους “σώσει”. Και σε συνέχεια αυτού του διαλόγου ειπώθηκε από τον ίδιο 17χρονο πως οι πορείες και οι διαμαρτυρίες είναι κάτι ανούσιο και δήθεν γιατί δε θα αλλάξει ποτέ ο κόσμος κι ούτε μπορεί να τόν αλλάξει ο κάθε ένας από εμάς. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι απαισιοδοξία ή απλά η νοοτροπία του παρτάκια αυτή. Για μένα τα πάντα πρέπει να διαλυθούν και να φτιαχτούν απ’ την αρχή. Όσους ορόφους και να χτίζεις σ’ ένα σπίτι και όσο όμορφους και γερούς να τους κάνεις, αν δεν ενισχυθούν τα θεμέλια το χτίσμα θα καταρρεύσει.
Το άλλο κουφό που άκουσα είναι για τους κουκουλοφόρους. Ένα πράγμα αναρωτιέμαι: πόσοι μπορεί να είναι αυτοί που “εκμεταλλεύονται” την κατάσταση και βγαίνουν και τα σπάνε κάθε βράδυ σε όλη την Ελλάδα; Μα καλά πλάκα κάνουμε; όλοι αυτοί είναι “αναρχικοί” και η αστυνομία δεν ξέρει κανέναν απ’ αυτούς και δεν πιάνει κανέναν; εμένα κάτι μου βρωμάει στην όλη υπόθεση και δεν είναι οι μολότοφ και οι καμένες τράπεζες.
Όσον αφορά στα ξένα κανάλια και στις ξένες εφημερίδες, δε νομίζω αυτοί ξαφνικά να νοιάστηκαν για το χάος μας. Πρόκειται για μια ανακύκλωση. Μας δίνουν ότι τούς δίνουμε. Βγάζουν αυτά που τούς έχουν δώσει οι δικοί μας. Δε νομίζω να έκαναν κάποια έρευνα για το θάνατο του παιδιού, για τις διαδηλώσεις, για τους μπάτσους που πυροβολούν στον αέρα και πετάνε πέτρες σε μαθητές.

Και μετά από αυτό το μικρό μου σχόλιο… πολλές καλησπέρες.

  exilio wrote @

Για αγανακτησμένους πολίτες λέγανε τα κανάλια.Ποιός αγανακτησμένος πολίτης βγαίνει στους δρόμους με μαχαίρια για να προστατεύσει την περιουσία του;Είναι ποτέ δυνατό να διαδραματίζονται τέτοια σκηνικά στους δρόμους και οι ΜΑΤαδες να κάθονται απο μια πλευρά αδιάφοροι;Τι λέει αυτό;Και να ήταν μόνο στους δρόμους…
Ήμουν και γώ στην πορεία στην πόλη μου και έβλεπα μπροστά μου τις ζημίες να επικεντρώνονται μόνο σε τράπεζες!Kανένα άξεστοποταποκουκουλοφόροσκουλήκι δεν έσπαγε μαγαζάκια.Πως εξηγούνται όσες προσαγωγές έγιναν μέχρι στιγμής σε άσχετα μέρη επειδή μυρίζανε τα χέρια οινόπνευμα κλπ.

Όλα βρωμάνε και αυτό που με τρομοκρατεί περισσότερο είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που τους υποστηρίζουν..που αναμένουν να σταματήσει αυτή η οργή για να επιστρεψουν πάλι στην ίδια σαπίλα τους.
Έξω είναι η αλήθεια κ όχι στις σκατοτηλεοράσεις μας.

υ.γ(σχόλιο father:
-με είδες στην πορεία;
-stadar lol
-εγώ έσπαγα την εθνική!
-ναι σε πιστεύω.
-δικαίωμα είναι..για όλα αυτά τα χρόνια που με πηδάνε πρώι-βράδυ…)

  christiana wrote @

να σπασουμε τις τηλεορασεις!
να μια καλη ιδεα…
η αληθεια ειναι πως δεν αντισταθηκα καθολου στον πειρασμο να ¨εξημερωθω” τις μερες αυτες απο τα ΜΜΕ.
ευτυχως μενω στην…πηγη των γεγονοτων και μπορω να καταλαβω τα ορια της πραγματικοτητας. αν ημουν μακρια θα εμπιστευομουν τις διαδυκτιακες πηγες μου.
για τους υπολοιπους το μονο που εχω να πω ειναι αυτο που ειπα στον 15χρονο Νικολα που πιναμε καφε μαζι
“να εχεις ματια και αυτια ανοιχτα και να διαβαζεις οσο μπορεις περισσοτερο για να εχεις μια δικη σου ολοκληρωμενη αποψη”.

αυτα τα …ηθικοπλαστικα για αποψε🙂


Leave a Reply

