freedom island

2 girls in love…

μαζεψε το ρατσισμο σου!

λεωφορειο. 8.30 το πρωι. αφετηρια. καθομαι. γυρω μου εργαζομενοι. καποιοι ακουμπουν το κεφαλι στο τζαμι και κλεινουν τα ματια. ο οδηγος ξεκινα. ανοιγουν οι πορτες. μπαινοβγαινει κοσμος. κλεινουν οι πορτες. τα βλεπω ολα με υποκρουση. στα ακουστικα μου pulp. ανοιγω  το σακιδιο. βγαζω περιοδικο του τεε. διαβαζω κανενα δεκαλεπτο. σηκωνω το βλεμμα. ειμαστε αλεξανδρας ηδη. ενας κυριος κατι φωναζει. στεκεται στη μεσιανη πορτα. πενηνταρης με ενα μπλε μπουφαν. πιανει το αυτι μου κατι για ενα παραθυρο που δεν ηθελε να κλεισουν. δεν δινω σημασια. συνεχιζει να φωναζει. βγαζω τα ακουστικα. ακουω καθαρα τις φωνες του πλεον. για την ακριβεια δεν φωναζει. βριζει. μια κυρια διπλα του τη βριζει και τη λεει  “αλβανιδα”. σε εναν κυριο παραδιπλα “εισαστε βρωμικοι” “να πατε στις χωρες σας” “γιατι μου εκλεισες το παραθυρο? για να σε μυριζω? απλυτη!” λεει σε μια αλλη κοπελα. κατι ψελλιζει εκεινη εχοντας ενα μικρο παιδι αγκαλια. πως κρυωνε το παιδι και γιαυτο κλεισανε το παραθυρο. “να πατε να γεννατε σε αλλη χωρα, οχι στη δικη μου. να μην σας πληρωνω”. ειπε και αλλα σεξιστικα σχολια για την κυρια με το παιδι αλλα το μυαλο μου τα εχει κανει delete. δεν αντεξα. φλιπαρα. δεν ελεγε τιποτα κανεις. μονο ενας κυριος κατι ειπε του στυλ “ελα ηρεμησε φιλε” και αρχισε ο τυπος να τον βριζει και αυτον. μου ειχε ανεβει το αιμα στο κεφαλι. “μαζεψε το ρατσιμο σου!” του φωναξα. γυρισε κοιταξε προς το μερος μου. καθομουν με το περιοδικο αγκαλια και το ροζ σκουφι μεχρι τα ματια. δεν καταλαβε πως εγω του φώναξα. απευθυνθηκε σε μια κυρια μπροστα μου με κατι σαν “μη μιλας εσυ” ή κατι τετοιο. ο θυμος με επνιγε. τον καρφωσα στα ματια και τουπα φατσα φορα ακομη πιο δυνατα “μαζεψε το ρατσισμο ρε!”. με ειδε και συνεχιζοντας να βριζει “τους βρωμιαρηδες που ηρθανε στη χωρα του” γυρισε πλατη και κατευθυνθηκε προς τον οδηγο. ξυπνησανε και οι υπολοιποι γυρω μου. δυο ατομα δηλαδη. ενα αγορι και ενα κοριτσι. πιτσιρικια. αρχισαν να αντιδρουν αλλα δυστυχως χωρις να ακουγονται. “κατεβασε τον κατω οδηγε” “μην βριζεις ρε φιλε”. πριν καλα καλα περασουν δυο λεπτα ειχαμε ηδη φτασει στην επομενη σταση. ανοιξαν οι πορτες. κατεβηκε ο τυπος σαν κυριος. φυσικα βριζοντας. το λεωφορειο ηρεμησε ξανα μετα απο κανενα πενταλεπτο. ακουσα την κυρια πισω μου να λεει στην διπλανη της σιγανα: “εμεις δουλευουμε και πληρωνομαστε. τα χερια μας εχουν γινει αντρικια. δεν μας ταιζει αυτος. εμεις δουλευουμε.”

λ

10 Comments»

  mahler76 wrote @

καθημερινό φαινόμενο δυστυχώς. το καλό είναι να υπάρχουν κάποιοι έστω και λίγοι που να μπορούν τους μιλήσουν άσχετα αν θα καταλάβουν.
Καλό βράδυ.

  ai8erobamwn wrote @

Δεν ξέρω τι με χαλάει πιο πολύ… ο τόσος θόρυβος που κάνει η ασχήμια κάποιων ανθρώπων, ή η αμήχανη σιωπή των πολλών σε κάτι τέτοια.

  exilio wrote @

μπά…η σιωπή είναι πιστεύω το χειρότερο…αλλά ποιος χέστηκε..(με το συμπάθειο)

Εύγε Λενάκι.

  Disillusa wrote @

Εύγε και από ‘μένα!

  zouki wrote @

Δυστυχώς συμβαίνει τόσο συχνά που είναι τόσο αποκαρδιωτικό!!Τόσοι κακόμοιροι άνθρωποι που πιστεύουν πως για όλα φταίνε κάποιοι άλλοι ενώ οι ίδιοι ποτέ δεν ύψωσαν φωνή για να διορθώσουν τη ζωή τους!!!Μιζέρια,φόβος και στερεότυπα!!
“Είμαστε όλοι μετανάστες…”
Καληνύχτα….

  Anna wrote @

“Μάζεψε το ρατσισμό σου.”

Να’σαι καλά ρε Λενάκι! Η σιωπή σε τέτοιες περιπτώσεις είναι απλά συνένοχος.

Έχω φρικάρει τώρα τελευταία. Ο αριθμός των “φίλων” μου στο Facebook [κάτι συμμαθητές από το γυμνάσιο και γείτονες που έχω να τους δω πάνω από δεκαετία] που μπαίνουν σε group τύπου “έξω οι Αλβανοί από την Ελλάδα” αυξάνει διαρκώς. Πάλι καλά που δε μου έχουν στείλει και πρόσκληση ακόμα, να τους στείλω κατακεί που ‘ρθαν. Είναι ιδέα μου ή υπάρχει αναζωπύρωση ρατσιστικών/εθνικιστικών φαινομένων τελευταία; Είναι η κρίση; Μη όντας στην Ελλάδα δεν μπορώ να αξιολογήσω καταστάσεις αλλά προσπαθώ να παρακολουθώ τα πράγματα από blog και λοιπά.

Υ.Γ. Κορίτσια μου μου λείψατε!!! Σας διαβάζω κι ας μην αφήνω σχόλια. Σκοπεύω να επανέλθω και στο blog όμως σύντομα.🙂

  christiana wrote @

αχ βρε αννουλα…
η αποκαθηλωση των “φιλων” ηταν ακομη ενας, (υποσυνειδητος) λογος, που βγηκαμε απο το facebook…
δεν πιστευω, δυστυχως, πως το comeback του ρατσισμου ειναι κριση. υπηρχε παντα. ο κοσμακης ομως ηταν πολυ χορτατος και θαμπομενος απο τα προσκαιρα “μεγαλεια” για να εκφρασει την απεχθεια του για το οποιο “ξενο”. εγιναν και προσπαθειες να θεωρηθει κοσμοπολιτικο φαινομενο ολο αυτος ο χαμος, η αληθεια της ευριπιδου ομως δεν κρυβεται οσα guru bar και να ανοιξουν…

και ο ρατσισμουλης μισοκρυβοταν πισω απο την εκδηλωση λυπης και υποκριτικης φιλανθρωπιας.
οπως παντα και παντου οι εθνικιστικες/ρατσιστικες κορωνες ειναι η ευκολη λυση ανθρωπων που δεν εχουν στρωσει ποτε κωλο και μυαλο να σκεφτουν τι (τους) φταιει πραγματικα και τα ριχνουν στον αποδιοπομπαιο τραγο…
παλια το εκαναν και θεσμοθετημενα…
http://en.wikipedia.org/wiki/Scapegoat

  christiana wrote @

κατα τα αλλα χαιρομεθα που εισαι καλα!

φιλακια κουκλα!😀

  annie wrote @

ξεκίνησα να γράψω το σχόλιό μου αλλά κάνοντας scroll down με είχαν ήδη καλύψει…
απλά φοβάμαι πως τα πράγματα θα γίνονται εντονότερα και οι αποστάσεις κοινωνικές/ ταξικές/ πολιτικές / οικονομικές μεγαλύτερες… με ό,τι αυτό συνεπάγεται…
έβλεπα πριν λίγες μέρες αυτό http://exandas.ert.gr/arxeio-7.htm «Η Αγέλη των Λευκών Λύκων»… μάλλον το πάω μακριά…ελπίω…καλή συνέχεια σε όλους μας…

  πέμπτη εποχή wrote @

Σε συγχαίρω. Μου έχει συμβεί. Δεν αντέδρασα τόσο συγκρατημένα. Δυστυχώς ήταν γονείς μαθήτριάς μου , που έκαναν παράπονα γιατί ”το αλβανάκι ” πήρε καλύτερη βαθμολογία από την κορούλα τους…
Την καλμέρα μου


Leave a Reply

