freedom island

2 girls in love…

smack my bitch up

μεσα σε 24 ωρες μου εχουν απευθυνθει δυο φορες ως αγορι. για την ακριβεια “αγορι μου”.

σκηνη πρωτη.χτες στον ορθοπεδικο. επαθα ενα ηλιθιο τραβηγμα στον “εσω πλατυ” [ετσι τον ονομασε ο doc]. ο συγκεκριμενος μυς μου στερει τη χαρα του να ανοιγω τα ποδια οσο θελω. και να τα κλεινω οσο θελω. κοινως κατι με το ανοιξε-κλεισε παιζει. βασικα πληρωνω κατι σπαγκατ που εκανα το πασχα. μην τον ρωτας [τον ουρανο]. ρωτα το κρεββατι μας. anyway. στο θεμα μας. οση ωρα περιμενα στην “αναμονη” του ιατρειου ηταν εκει και μια πενηνταρα. ειχε πριν απο μενα ραντεβου. πολυ ευγενικα αφου με κοιταξε απο πανω μεχρι κατω την ωρα που εβγαζα το ζακετι μου με ρωτησε “εχει ζεστη εξω αγορι μου?”. απαντησα ευγενικα χαμογελώντας. συνεχισε να μου απευθυνεται στο “αρσενικο” με αλλες ερωτησεις σχετικες με τον καιρο και οχι μονο. μεχρι που εμφανιστηκε ο γιατρος και με ρωτησε “τι κανεις κουκλα μου?”. καγκελο η πενηνταρα.

σκηνη δευτερη. μπηκα σημερα το πρωι να παρω ενα κουλουρι σε ενα φουρνο που δεν ειχα ξαναπαει. φτανω στο ταμειο. βαζω το χερι στην τσεπη και ακουω την ερωτηση “τι εχεις παρει αγορι μου?” δειχνω το κουλουρι. πληρωνω. η φουρναρισσα με ευχαριστει για το οτι ειχα ψιλα και δεν χρειαστηκε να μου δωσει ρεστα απο 50ευρω [φαντασου τι εχουν δει τα ματια της] και την ωρα που της χαμογελαω συγκαταβατικα και παω να φυγω μου λεει η φουρναρισσα “σ’ευχαριστω κοπελα μου”. boygirl non-stop.

και ερχομαι καιγω πριν λιγο σπιτι και στηνομαι μπροστα στον καθρεφτη και αναρωτιεμαι. πες μου τι βλεπουν και με λενε αγορι? το μαλλι μου δεν το λες αγορε. περιεργο κουρεμα ναι. αγορε οχι. τριχοφυια δεν παιζει. κοντρα δεν ξυριζομαι. με το τσιμπιδακι των φρυδιων εχω αριστες σχεσεις. οκ σωματοτυπος: αγοροκοριτσο. λες να ειναι το αθλητικο λουκ? η ελλειψη μακιγιαζ? το οτι δεν ειναι βαμμενο το νυχι? τι βλεπουν οι αλλοι οταν με κοιτανε? χμ. μικρο και αθωο μου παιδι. το βλεμμα σου. χμ. ωρες ωρες δεν παλευεται. ποιος σου τη σκοτωσε τη μανα πες μου ποιος?  γιατι τοση σοβαροτητα πες μου γιατι? γιατι καρδια μου εισαι τοσο μα τοσο αιγοκερως? χμ. μενω με την απορια. τι στην ευχη βλεπουν οι αλλοι οταν με κοιτανε?

οκ. αλλαγη θεματος. θαρρος ή αληθεια. αληθεια. η αληθεια ειναι οτι απο χτες που εγινε ενα σκηνικο χοντρο στη δουλεια και στεναχωρεθηκα πολυ εχω καταπιει σκορπιους. μην με ακουμπατε. μην μου μιλατε. δεν γελαω. δεν μιλαω. δεν. γενικοτερα. εξου και η φαντασιωση πως το νησι βουλιαζει σαν αλλη ατολη. στο προηγουμενο ποστ.

χμ. η καβουροψυχα που’χω εντος προσπαθει να κατευνασει το κατσικι και εχω κατι αναλαμπες. οπως το οτι γραφω αυτο εδω το ποστ. και μην μου αρχισετε τα “ελα μωρε πως κανεις ετσι με την δουλεια και τετοια”. ειμαι αιγοκερως κατ’ εξακολουθηση. capisce?

και ενα videoclip αφιερωμενο στις ανατροπες [ειδικα στα τελευταια δευτερολεπτα…]

λ

13 Comments»

  christiana wrote @

μεγαλο κειμενο χωρις εικονα…
μουμπλε μουμπλε…
βαθυς αναστεναγμος, βαθυς προβληματισμος…

πρωτον, αν δεν εχεις βαμμενο νυχι φωσφοριζε/ηλεκτρικ/πουα κλπ πως να ξεχωρισει η γιαγια περι τινος προκειται χωρις το γυαλι?
δευτερον, μην ανησυχεις για τα εργασιακα..
υπαρχει παντα το plan b!😉😀

  iren wrote @

hahahaa oti nanai .. mi masas😛
t cpas

  koperti wrote @

…κι αν είναι να μασήσεις κάτι,μάσα καβουρόψυχα,έχεις φάει;πολύ ωραία!

κρονάκι κατ’εξακολούθηση χαίρε!🙂

  lenaki wrote @

🙂

  zouki wrote @

Αστα να πανε …Δικιο εχει η christiana.Χωρις γυαλι οι ανω των 50 βλεπουν μονοδιαστατα…Μακρυ μαλλι γυναικα,κοντο μαλλι ανδρας !!Το παθαινει και η κοπελα μου συχνα αυτο,στην αρχη τα ‘περνε και απαντουσε,μετα χαλαρωσε..λιγο!! Αμα γουσταρεις εσυ το στυλακι σου ,μη αναρωτιεσαι τι βλεπουν οι αλλοι ,ουτως ή αλλως οι περισσοτεροι βλεπουν “μονοδιαστατα” !!!

  iren wrote @

hahaha e nai o ka8enas leei oti 8elei.. isws k epitides.. anasfaleies paidi m anasfaleies .. :p
ante me ton ka8e komple3iko .. neyriasa pali prwi prwi :@

  όλα θα πάνε καλά wrote @

Κοίτα,εμένα με μπερδεύανε καμιά φορά μέχρι τα 10 γιατί είχα συχνά πολύ κοντά μαλλιά και φυσικά δεν είχα στήθος και καμπύλες.Από τότε που τα απέκτησα όμως,δε γίνεται να τους ξεγελάσω,όσο και να θέλω μερικές φορές!Πάντως το μαλλί μου το έχω πάρα πολύ κοντό,στυλ νεοσύλλεκτος,και οι γιαγιάδες μου ρίχνουν και μια δεύτερη ματιά,όταν με συναντούν!

  iren wrote @

ola 8a pane kala..
astes na rixnoun..😛
apa3ieis heh

  King Of Sorrow wrote @

δε φταινε αυτες που διαθετουν μονο τον κοινο νου-ντοντ μπαδερ…
αη μυς γιου!

  lenaki wrote @

μισ γιου του αμιγκο…
κισεσ του μποθ τσικσ! ;-P

  iren wrote @

heh mia metafrash lenaki plz😛

  lenaki wrote @

xaxaxaxaxaxa… http://babelfish.yahoo.com/

  deeona wrote @

Αυτο που ειπε το zouki παιζει γενικα.
Οπως και το “γυναικα με μακρυ μαλλι = γκομεναρα”
ποσοι και ποσοι μου σφυριζανε και μου την πεφτανε οταν με βλεπανε να περπατω, απο πισω. Μουχοχο.
Μ’αρεσει που ουτε καν τους ενδιεφερε οτι περπαταω σαν το ζαβο και συνηθως φορουσα αθλητικα. Σου λεει δεν μπορει, εχει μακρυ μαλλι, αρα uber μουνακι θα’ναι!


Leave a Reply

