freedom island

2 girls in love…

down to the underground

Down down, down to the underground
Down down, down to the underground
Down down, down to the underground
Down down, da-da-da-down

You say you know it
I say it’s true
You say you want it
So come along and get there too
I want to be there
I want it toο
I want to know it
So take me down with you
Don’t try to hide it
You want me toο
Don’t you deny it
There’s nothing you can’t make me do
I want to feel it
It’s over due
I want it now
So take me down with you

το παραπανω songie ακουγεται στο promo video του gay+lesbian festival.
εχει γινει μονιμο soundtrack σε καθε μου σκεψη απο χτες.
αντικατεστησε με επιτυχια το “i kissed a girl” που ακουγα στο repeat εντος μου απο την παρασκευη στο παρτι.

τα videakia που προβαλλοταν στο τοιχο του booze ηταν ολα τα λεφτα.
πολυ χορος αν και πολυ η ζεστη.
ελπιζω πως ολο αυτο το party που συνεχιζουν να κανουν τα κυτταρακια μου στο κεφαλι να σταματησει καποια στιγμη γιατι νιωθω σαν να ειμαι μονιμα hi.

οχι οτι με χαλαει ;-P
musikaddiction οι CLIENT

λ

2 Comments»

  exilio wrote @

γιού φάουντ ίτ🙂

γαμώ!😀

  lenaki wrote @

δεν υπηρχε περιπτωση να μην το ψαξω🙂


Leave a Reply

